Mucizem2106 Kızlar Merhaba benim gibi gebeliğinin ilk haftaların da beta hcg kan değerinin 2 günde 4 kat artan oldumu neden olabilir?
mlsmrtgl Mucizem2106 herkeste iki kat artacak diye bir kural yok . En az iki kat artmalı . İkiz gebelik olabilir tabi usg de bakmak lazım . Ama bir sorun teşkil etmez .
Gizemlimmio Mucizem2106 Benim de 4 katı arıyordu. Endişe etmeyin. Bebek de bir tane yani ikiz fln da değil 😂 Çoğul gebeliklerde erken zamanda çok yüksek çıkıyor beta ve çok artıyor. Ayrıca sadece beta hcg ikiz olup olmadığı hakkında bilgi vermiyor diyor doktorlar da.
Misssimsek Mucizem2106 benim ilk degerlerim 1986 dan 2 günde 17300 olmuştu. Mol gebelikten aklım çıkmıştı. Sağlık ocağında da kesin üçüz demişlerdi. Ama şimdi 37 haftalık.olduk oğlumla. Hem sağlıklı hem tek kese vardı ultrasonda.
Mucizem2106 mlsmrtgl yarın usg bakılacak endişelerim internetten aratıştırdım çoğul gebelik ve mol gebelikte olabiliyormuş umarım mol gebelik değildir 😔🙏
Anneolmayahasret Mucizem2106 icine frah tut canim. Benimki 66, 330, 5530, 50 bindi degerlerim tek gebelikti mol falanda degildi
Mucizem2106 Gizemlimmio teşekkür ederim benim ilk başta 50,24 ve 2 günsonra bakıldı 194,20 çıktı 5 gün sonra tekrar baktırdık 5067 oldu 🤣umarım herşey yolundadır yakın öğreneceğiz🙏
Gizemlimmio Mucizem2106 Keseniz görünür zaten bu değerle orda anlaşılır Çoğul gebelik olup olmadığı 😊 İçinizi ferah tutun kötüyü hiç düşünmeyin zaten. Allah hayırlı haberler almanızı nasip etsin 🌸