Ozlemozger Merhaba anne adayları, anneler :) Dün idrar ve kan tahlili yaptım. Herşey normal çıktı ama idrar’da keton çıktı. Sizdede oldu mu ? Çok korkuyorum bişey olcak diye (sadece 6 haftalık hamileyim).
Sifa0033 Ozlemozger bol bol su iç arada bende de çıkar sorun olacağını zannetmiyorum yine de doktoruna sor
tugce67-67 Ozlemozger canım bendede çıkmıştı tekrarladı sonra testi ki endişelenme ciddi boyuttaysa antibiyotik başlatır zaten.ek olarak idrar tahlillerinizi sağlık ocağımda yaptırıyorsanız hastanede baştan yaptırın çünkü idrarlar beklediği için sonuç değişiyor.benim hep yüksek çıkan sonucum hastanede yapılınca normal çıkıyor aklınızda bulunsun🤗
Ebrdef Ozlemozger ilk hamileliğimde benimde idrarda keton çıkmıştı, hem besinsiz hem susuzluktan olmuştu.. hiç yemiyordum bulantıdan, ama sorun yaşamadım, ben keton çıktıktan sonrada beslenemedim uzun süre midem almıyordu🤷🏼♀️
zeyzey95 Ozlemozger yok bi zarar vermedi günde 3 litre su içmeye başladı sadece o hastanelik oldu ama serum falan yedi öyle farkedildi
Ozlemozger Sifa0033 teşekkür ederim :) doktor fazla bişey demedi :( haftaya tekrar bakmamız lazım dedi.
Ozlemozger zeyzey95 geçmiş olsun. Yeterince su içmiyor olabilirim. Yazdığın için çok teşekkür ederim 🥰
Ozlemozger tugce67-67 teşekkür ederim :) hastanede yaptırdım testleri. Suyu daha çok içmeye çalışıyorum, yemek konusunda biraz zorluyorum kendimi yoksa günlerce aç kalabilirim :( inşallah haftaya düzelmiş olur
tugce67-67 Ozlemozger aynen canım suyu çok iç ama bazen yinede enfeksiyon temizlenmiyor ,benimki antibiyotikle geçmişti şükür bir daha tekrarlamadı.inşallah atlatıverirsin sende🥰🤗