Salser1985 gecen hafta şiddetli Ağrı ile acile gittim. Benim hamile kalmadan önce de taş, kum sıkıntılarım oluyordu . Hamilelikte görülen birseymiş. Normalde 30 haftanın üstünde sık görülüyormuş bende 21. Haftamda oldu, bununda öncesinde oluşan böbrek sıkıntılarımdan ötürü olduğunu söyledi doktor . Hastane de yattım, idrar kanalım dar olduğu için kanal genişletici ilaç ve antibiyotik tedavisine başlandı . Şuan iyiyim ama kontrol altındayım. Doktor ASla sağ tarafına yatma dedi ve günde 3 litre su içmek zorundasın en az dedi . Tuvalet tutmakta yasak bu arada . Umarım bir daha başımıza gelmez size de çok geçmiş olsun 🙏🏼