Begm Sevgili anneler ben 8haftalik hamileyim 7haftalik iken doktora gittim kese var bebek yok muhtemelen geç döllenme ola bilir haftaya gel bakayım yada bozuk gebekliktir diyor benden beta hormonu tahlili ve bir kaç tahlil istedi size atsam varmı yok mu bilen bana yaza bilirmi yarın konturole gideceğim ama sabırsızlaniyorum lütfen yaşayan yazsin ! -
Babyy1S Begm google hızlı resim yazın ilk çıkana basın dosyaları secin kısmına fotorafı yükleyin snra altta yükle yerine basın fotoraf ekrana gelicek altta Url yazan yerin hepsini buraya kopyala yapıştırın
Deletedmom281 Begm ✅At bakalım 🍀 muhtemelen tam kan sayımı, progesteron, e2, prolaktin beta, tft gibi testler istemiştir
Gizemlimmio Begm Beta hcg değerine göre 6.haftanızda görünüyorsunuz. Diğer değerleriniz normal görünüyor zaten. Ben de 6.haftamda gittiğimde 5 haftalık hamile görünüyordum ve sadece kese vardı 2 hafta sonra gördük bebeği ve kalp atışını😇 Hatta gittiğimde 8 haftayla uyumlu çıktı. Çabucak toparlanmış miniğim🌸 İçinizi ferah tutun siz de görüceksiniz bence bebeği ve kalp atışını 😊
Kiwi12 Begm 5 buçuk haftalık falan bebek doktorun dediği gibi geç döllenme canım büyük ihtimal benimde öyle çıkmıştı adete göre 7+2olmasi gerekirken kese göründü ama klap atışı yoktu doktor 1hafta sonra gel dedi gittim ozaman duymustu yine betam düşüktü ama 6kusur su günü yani geç dollenmeymisti
Deletedmom281 Begm 🍃B12 düşük o da takviye ile halledilir betan çok yüksek bebek nasıl gözükmedi anlamadım. İnşallah boş gebelik değildir. Geçdmlenmede olabilir Doktorun ne dedi
Anneolmayahasret Begm vitamin baslamasi lazim doktorun. Evet gebelik var ama henuz erken canim bebis bu gittiginde gorunebilir
Begm Gizemlimmio İnşaAllah öyledir yaa yarın gideceğim bakayım nediyecek Allah razı olsun çok teşekkür ederim ❤️
Begm Deletedmom281 İnşaAllah geçen hafta gittim kese var bebek gözükmüyor dedi yarın gene gideceğim bakayım nediyecek doktor ya geç döllenme yada sağlıksız gebelik dedi haftaya gel net belli olur dedi
zezeynep Yaklaşık 6 haftalık hamilesin. 8 haftadan önce bebiş görünmüyo zaten. Sadece kese görünüyo. Yani bende öyle olmuştu. B12 vitaminin düşük. Doktorun onun için vitamin yazar zaten. Hayırlı olsun 😊