Kızlar yardımcı olurmusunuz🙏🙏bugün çalışabilir raporu aldım işyerine teslim ettim fakat müdür toplantıda olduğu için görüşemedik. Ben şimdi hemenmi işe başlıyorum yoksa 33. Haftadamı onu anlayamadım. Raporumda sadece 6 Ağustos’a kadar çalışabilir yazıyor ve tahmini Doğum tarihi 27 ağustos diyor