Masal20201995 Merhaba 17 haftalık hamileyim ve henüz kimseye söylemedik ne zaman söylemeliyiz eşim doğurunca mı söylücez diyip duruyor 😅
Minik2829 Masal20201995 ben aileme ögrenir ögrenmez soyledim.cevremede 3.ayin sonunda soyledim😀 siz neyi bekliyorsunuz gercekten merak ettim
ayseguloks Masal20201995 canım bende 14 haftalık hamileyim cinsiyet partisi yaptığımda onu paylaşıcam zaten duymuş olucaklar 🥰
Mehtapakgl Masal20201995 benim ve eşimin ailesine hemen söyledik. Bir kaç arkadaşım dışında kimse bilmiyor 3 aydan sonra duyar herkes. Ya söylemek zorunda değilsiniz ki zaten. İstesekte saklayamayız 😁
Minik2829 Masal20201995 Anliyorum.ayni kaybi bende yaşadim.birseyin olucagi varsa son aydada olur dogumdada olur dogumdan sonrada olur.bunun önüne malesef gecemeyiz.en dogrusu guzel dusunmek ve dua etmek.bu mutlulugu bence paylasin.nasip oldu sonucta.tadini cikarin.
ayseguloks Masal20201995 benimde 2 düşüğüm var bu 3 canım , allahtan gelene birşey diyemeyiz allah korusun birşey olsa kürtaja giricen ailen öyle dahada çok yıkılcak . 16 haftada belli olucak 18 19 temmuzda düşünüyorum
Tatlisannedilekk Masal20201995 26+3üm en yakınlarım hariç başka kimse bilmiyor, daha önce kimyasal gebelik geçirdim bu hamileliğimde de ilk zamanlar düşük riskim vardı korkuyorum oyüzden nazar değer oğluma bişey olur diye. Bayramda söylicez
Edda07 Masal20201995 ben kendi aileme kalp atışlarını duyunca söyledim esimin ailesine ve çevredekilere 3 ay bittikten sonra söyledim
[silindi] Masal20201995 3.ayımda söyledim canım ama söylemediğim akrabalarim var bayrama yakin soyleyecegim 😊
fosforlukalem Masal20201995 biz 17 haftalıkken cinsiyet partisi yapmıştık aile arasında. Aile dışındakiler de o zaman öğrenmişti
1818_18 Masal20201995 çift çizgiyi görür görmez çığlıklar içinde yetiştirdim millete 😂 hayatta böyle biseyi saklayamam
Angelada Ben 20 inci haftada paylaşım yaptım ertesi gün hastanelik oldum. Artık paylaşım yapmıyorum yıldızım çok düşük benim
Rabia95 Masal20201995 21. Haftamdayım henüz adam akıllı bilen yok 🤷🏻♀️ Daha önce düşüğüm vardı dillendirmedim bu sefer. İlkin de o hevesle sağır sultan bile duymuştu.