Arkadaşlar selam. Eşimle kan uyusmazligimiz var hamileligimin başlarında doktorum 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi olman gerekiyor dedi ben de o iğnenin biraz pahalı olduğunu duydum net bilgi edinmek için sordum soruşturdum biraz ama konuştuğum herkes o iğnenin doğumdan sonra yapıldığını söyledi ben de doktor böyle dedi ama dedim. 25+1 im şu an acaba bu konuda bilgisi olan var mı ve ben devlet hastanesinde olacağım iğneyi fiyatlar hakkında bilgisi olan var mı? Pazartesi şeker yüklemesi yaptıracağım nasipse o zaman tabii doktoruma da soracağım ama burada da sormak istedim.:)