Enre hcrozdmr 18 haftamdan beri geliyor ilk gebeliğimde de o haftalarda geldi bende şuan 7 aylık hamileyim kesinlikle sıkmayın bebeğiniz emerken ilk gelen su gibi süt çok sağlıklı bir süt o yüzden sıkmamaya özen gösterin
Anneadayiii hcrozdmr herkesin vücudu bir değil bekleyin ve sakin sıkmayın doğumu bastalabilen bir durum olduğunu söyledi doktorum bana ilk gebeligimde vücut kendini doğuma hazirlamaya başlayacak artik ☺️
hcrozdmr UrasEgeninannesi Arkadaşımdan gelmiş baya bi keçi boynuzu pekmezi ye felan dedi korktum bende sorma ihtiyacı duydum teşekkür ederim ☺
UrasEgeninannesi hcrozdmr genetik faktörde önemli. Gelmesi şu an gebeliğin seyrini değiştirecek bir özellikte önem seyretmiyor endişelenme. 30.haftamdayım hiç gelmedi. Sakın göğsünü sıkma ama bu arada gelmiyor diye ☺️
Kiwi12 Mdelaaal bende aynı ilk hamileligimde bu ayda gelmişti bunda gelmedi gelmiycek diye korkuyorum bende
Tstnptt hcrozdmr bnmkininde ucunda minicik beyazlıklar var sanki ama hiç sıvı süt fln gelmedi milletin 24 25 Haftalarında geliyormuş