2793ebru canım ben 14. Haftaydı gittiğim zaman doktora bu fotoğrafı gösterdi kıza benziyor dedi , sonrasında kendi doktoruma gittim oda kıza benziyor dedi fakat ben pek emin olamadım o nedenden dolayı sizin de fikrinizi almak istedim sizlerin düşünceleri de önemli benım için hepimiz ya anne ya anne adaylarıyız..💕🥰👼🏼