0101sevo Kızlar pıhtılaşma iğnemi yaparken ilk defa başıma bişi geldi o yüzden sormak istedim ilk defa şırınganın içine kan geldi normalde hiç olmazdı merak ettim sizdede oldumu hiç ?
mlsmrtgl 0101sevo iğneyi vurmadan geri çekip kan gelip gelmediğini kontrol etmek lazım eger kan geliyorsa o bölgeye vurulmamalı . Kan vurduktan sonra mı geldi . İçeri verince mi başladı
Sumeyyeunal İlk vuruken kan gelip gelmediğini bakıp vurulması gerek . Henüz başıma gelmedi öyle bişey .
mlsmrtgl 0101sevo hııı kuzum dikkat et iğneyi batırdıktan sonra iğne pompasını geri Çek bak kan geliyor mu ? Geliyorsa başka yere vurman gerekiyor . İğneyi içinde çok mu beklettin bittikten sonra ?
mlsmrtgl 0101sevo iğneyi çıkardıktan sonra mı kan geldi . Çıkarmadan enjektöre mi kan geldi anlamadım 🙄
0101sevo mlsmrtgl normalde kimden fazla beklettim kuzum galiba 😔 Bidaha vurmaya gerek yok deme canım yine etkisi olmuştur
mlsmrtgl 0101sevo kuzum dikkat et vurduktan sonra da çok bekletme . 10 sn kadar beklet sonra Çek iğneyi . Normalde şırıngayı çektikten sonra kanıyor . Yüksek ihtimalle o kan girdi şırınganın içine .