ilk hamileliğimde gittim. çok memnun kaldım. detaylıca inceledi ve tüm organların durumunj tek tek anlattı. çıkışta cd de verdi. cd de yaptığı incelemenin görsel ve işitsel kaydı var. biraz konuşması garip :) yani içine içine konuşuyor gibi, hiçbir şey anlamıyorsunuz tam olarak ama allahtan cd yi vermişti de orda tekrar dinleyip emin olmuştum :) şimdi 2.ci hamileliğim için aynı doktoruma gidiyorum, medikal park derya aksu. detaylı için bu sefer mehmet şimşek’i önerdi. hocam hasan beye gitmiştim daha önce dedim. hiç farketmez dedi. fiyatlarını bugün sordum. mehmet bey 500, nakite 400 olur dedi. hasan bey 350. sanırım yine hasan beye görünücem haftaya çarşamba