Merhaba18
yok zarar olmaz. Radyasyon degil ki detaylı ultrason o yüzden ne gibi zararı olabilir ki. Ama riskli gebeliğinizden dolayı iki farklı doktora gözüküp sonuçlardan emin olmak istiyorsanız girin iki kez ama bence gerek yok, riskinizde bilmiyorum ama en fazla 2 sonucu kıyaslarsınız ama ikiside muhtemelen aynı çıkacaktır yanı o yüzden bence gerek yok. Doktorlar cunku gördüklerini yazıyorlar. Siz bilirsiniz yanı.