Zeykem canım plastik zararlı öyle böyle diye çok da incelememek lazım. Hazır bez kullanıyoruz sağlıksız. Kimse bebeğini saf savunla yıkamıyor herkes şampuan bebe yağı gibi kimyasal katkılı ürünlerle yıkıyor. Özenip ayakkabılar alıyoruz suni deri zararlı boyalarla renklendirilmiş. Islak mendilleri demiyorum bile. Bence çok da üstüne düşmemek lazım ya. Yani biberona gelinceye kadar birsürü kimyasala sağlıksız ürüne temas ediyor zaten çocuk. Biberona koyduğun mamanın kutusu da plastik vs sonuçta 🙂