Hasiberym https://hizliresim.com/mFXs95 Kızlar 12 haftalıgım doktor dedi % 90 erkek ve pipisi dedi görüntüye dogrumu
Seherr Hasiberym ilk bebeğimi 12 haftalıkken büyük ihtimal kız demişti doğru çıktı bakalım bu nolacak inşallah gönlümden geçen olur 🥰🥰
Hasiberym Seherr inşallah canm benmde bi kızım var aynı şeklde dedi doktor buda erkek olcak yazarsın cinsiyeti ögrennce şimdi ne kadar