PervizAyka benim normalde burnumda alerji var surekli tikanma oluyor . Hamilelikle iyice arttii. Korkulacak bir sey yok hasta degilseniz. Bir yerde hamilelikte artan hormonlarin burun ici bezlerin şişmesine sebep olduğunu okumustum ondan dolayi ben endişe etmemistm.