Ezgi1990 Kuzular adetime 8 gün var inanılmaz derece de bel ağrım var bel agrısı gibi de değil böyle sızı şeklinde sizce neden olmuş olabilir yani ya bebek tutmuştur ya yumurtlama agrısıdır 😅 ? Sol kasık ağrım da var ama o bende hep var 😬
MerveAkty Benim tek belirtim bel ağrısı idi masaj yaptiriyodum her gün eşime şimdi 9.ayimi bitirdim son 9 günüm kaldi 😁 insallah senin belirtinde bel ağrısıdır