Meriwa Biberff 7 lere bile düştü ama tuz tüketiyorum düştüğünü hissedince oda fazlası zararlı cnm ama hamilelikde yüksek tansiyon dansa düşük olması daha iyiymiş doktorum demişti
Bsrlmnemr Biberff benimde genelde 9-5 falan çıkıyor ama hamilelerde düşük tansiyon normalmiş. Yüksek çıkması riskli demişti sağlık ocağındaki hemşire
Elifozmen33 Benikde surekli dusuk ayni senin ki gibi tuzlu yesem sisiyor elim ayagim yemesem elim ayagim titriyor ortasi yok :)
Miniginannesiiii1111 10/5 görünce tansiyonumu göbek atıyorum ben 🙈 gebelik tansiyonu var bende ilaç kullanıyorum kraker falan yesen düzelir belki