Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim geçen gün lekeleme gibi pembemsi birşey geldi doktora gittim nst ye bağladılar sonra alttan muayene etti ebe kanaman yok ama çok fazla akıntın enfeksiyon var dedi bir tane ilaç verdi vimesa diye onu kullanıyorum şimdi doktor enfeksiyon un geçmesi lazım diyor haftaya kadar karar ver doğum için dedi idrar yolumda bir sıkıntı yok siz yaşadınızmı bunu bir yardımcı olursanız sevinirim