Hilal28 Yaren- İdari izinle ilgili Personel şubeyle görüştüğümüzde baş müdürün talimatıyla herkesin çalışacağı söylendi. 26. Haftamızdayız hala çalışıyoruz 😒
Hilal28 Fatma_ali_38 16 Mart-31 Mayıs tarihleri arası idari izinliydim. 1 Hazirandan beri bilfiil çalışıyorum.
Fatma_ali_38 Hilal28 Aksaraydayım ben bize verdiler çok şükür🤲Ama böyle ile göre ayrım yapmaları hiç hoş olmadı😔
Hilal28 Fatma_ali_38 Her ilde farklı uygulanıyor kimileri göreve çağrılmış kimilerine izin vermişler. Memnun değiliz tabi ki ama Emir kuluyuz ne derlerse onu yapıyoruz ☺️
Hilal28 Fatma_ali_38 Bir de bizim emniyet diğer kurumlarla aynı binada yakın zamanda birkaç personelde koronavirüs çıktı ona rağmen devam ediyoruz. Sağlığımızı düşünen yok ne yazık ki