Ebrdef Beyza9197 iyi bence, ben ilk gebeliğimi adet günümde 394 ile öğrenmiştim.. düzenli artarsa sorun yok
Ebrdef Beyza9197 2 günde bir iki kat artması gerekiyor ama sürekli kan vermenize de gerek yok 1 hafta sonra falan doktora gidin kese görünebilir belki.