Hulyafuat Arkadaşlar doktorum bayrama girmeden bebegi alırız dedi 38+3 de alırız dedi böyle durum yasayan var mı birde sezeryana girmeden ya da girerken sakinleştirci iğne vuruyorlar mı
Ebrdef Hulyafuat çok panik halinde olursanız vuruyorlar sanırım, planlı sezaryense 38 den itibaren alıyorlar genelde