Vallahi okadar doğru bir paylaşım olmuş ki hamile kalınca hastalık moduna giriyorlar şok oluyorum evt her bunye bir degl kimisinin bulantıları filan var çok zor geçiyor ama ben hep zor geçiyor diye yatak döşek düşüp morallerin yerde olmasına karşıyım. Ilk aylarımda kusa kusa makyaj yaptığımı biliyorum aynaya bakınca kendimi güzel görüp moralim yerine geliyor evde üstüm başımı tertipli duruyorum evt bazen mecalim olmuyor yemek yemeye bile kolumu kaldıramıyorum ama kendimi salarsam daha kötü olacağımı biliyorum. Sadece sac boyamıyorum ne olur ne olmaz diye ama her banyodan sonra duzlestirip kendime geliyorum azıcık. Baya da kestirdim çok rahatladım vallahi😀 burada ki oje zararlı mi ruj zararlı mi diye sorularına bende hayret ediyorum hatta bi ara sac duzlestiricisı zararlı diye bi post vardı ben şok tabi😂😂😂