Yesmckmk İgg ve igm benim de pozitifti ama önce avidite testi yaptırdım amniyosentez değil ve avidite testinde zaten daha önce geçirdiğim çıkmıştı
Neclanur Aysedukk kardesimin Sinir da çıkmıştı ama yaptırmadı sağlıkla doğdu yavrumuz inşallah sende de sorun olmaz canım