Duygu4444 Arkadaşlar ikinci trimesterde yani 15.haftalarda karın ve kasık ağrısı yaşadınız mı? Genelde bu dönemde bütün ağrıların biteceği söyleniyordu bir sorun mu var diye düşünmeye başladım
Mina00 Duygu4444 canım ben 14.haftadayım b4nimde kasik karın ve bel agrım var doktor normal dedi bana ama ister istemez korkuyorum
Tugba_58 Duygu4444 oluyo canım 20. Haftaya kadar olur ara ara bende aramıştım doktoru şiddetli olmadıkça normal dedi rahim büyümeye başladıkça olurmuş
irva Duygu4444 17 haftadayım oluyor öyle.Ama çok şiddetli olmaması lazım yani korkma normal ağrı oluyor.😊
Duygu4444 Tugba_58 Mina00 benim normalde yoktu şimdi başlayınca gitsem mi diye düşünüyorum. Göğüs ağrısıda yaşıyor musunuz?
Mina00 Duygu4444 evet arada göğüslerim ağrıyor ama belim falan da her dakika ağrımıyor ağrı giriyor sonra çıkıyor öyle doktor bebek kendine yer acıyor demisti
irva Duygu4444 Benimde ilk gebelik.Bende olunca doktoruma soruyorum.Normal demişti ondan sonra da aldırmadım daha olduğu zaman.😄
Duygu4444 Mina00 bitane doktora mesaj attım o da rahim ağzı ölçülmeli diye ihtimal verdi aklıma takıldı şimdi
Mina00 Duygu4444 canım kendini korkutma böyle şeylerle gidince bakılıyor zaten tabi çok sancin varsa ihmal etme benim çok sancim yok diye aldırış etmiyorum
Duygu4444 Mina00 benimde yok ama eğer öyle birşey varsada erken önemlini alırım diye panik yapıyorum 😊