Ozge1- Merhaba, ankarada ayrıntılı ultrasona gidebileceğim memnun kaldığınız önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim. şimdiden herkese Çook teşekkür ederim 🥰☺️
Behll_drl Ozge1- benim doktorum Ali Ergün’ü tavsiye etti kendisi prof ve perinatolog. Dün gittik tepe prime da yeri gayet memnun kaldık çok ilgiliydi çok da keyifli geçti tavsiye ederim sizin de sorunsuz problemsiz geçer inş🙏🏻😇
Gunsss Ozge1- Ali İpeke yaptırdım 500 TL gayet ilgiliydi 45 dk falan sürdü. Hatta bebeğim yüzünü göstermedi görmek için baya uğraştı, CD rapor ve basılı renkli fotoğraf verdi birde whatsaptan fotoğrafları yolladı.
Gozdearslanf Ozge1- biz sinan tan a gittik. Tam 1saat 10dk surdu. Cd ve fotoğraflarını verdi. Asiri asiri ilgili bir doktordu, 🥰🥰 440tlydi
Behll_drl Ozge1- evet CD ve fotoğraflar verdi yaklaşık 40 dk sürdü 600 lira verdik canım brz pahalı ama bu alanda gerçekten çok başarılı Ali bey👌