kbtmz Yenidoğan bebek bezi alıcamda 420tane var içinde paketin sizce fazla olur mu arkadaşlar 2-5kg yazıyor üstünde
Arinna kbtmz o biraz fazla olur canım hemen 2 ye geçiyorsun zaten bir ayda. Ayda da o kadar bez gitmiyor ilk ay
Meriwa kbtmz yeni doğan için cok fazla canm cok geçmeden 2 numaraya geçiyorlar en cok 3 numara kullanılıyor
_zehra_ kbtmz bebegim 2 kilo doğmasına rağmen yaklaşık 200 tane 1 numara kullandım. Tombik doğarsa okadar bile gitmez
Berfin_kycn kbtmz aldın diyelim o bebek bezi bebeği pişik yaptı mecbur değiştirmek zorunda kalacaksn o bezler de elinde kalır küçük boy yani 40 tane olandan al iyi gelirse stok yapabilirsn😍🥰ve sleepy natural tavsiye ediyorum
Arinna kbtmz 4-8 oluyor. Ben şöyle yapmıştım. Bir numara bir paket. 2 numara 2 paket. 3 numara 5 paket aldım. Hiç artan olmadı. 3 e geçtim şimdi 3 kullanıyorum
Enesalim ilk bebegimde yenidogan 70 li 3 paket almistim bitince 2 numraya gecmistim suan yenidogan 200lu aldim bazi bebek cok kusar bazisi daha cok kaka yapar hic belli olmuyor ortalama bi sayi alin en iyisi
Merve_Asel Bende 60 li Yeni doğan bir paket aldım çok fazla almak bana mantıklı gelmiyor belki bez bebeğe pişik yapıcak belki hızlı kilo alcak bez sıkmaya başlıcak ideal bi sayıda alman daha iyi olur benim fikrimce duruma göre bakıp sonrada alabilirsin yine ☺️
A_S_K kbtmz kaç kilo doğduğuna bağlı günlül 10 12 bez gidiyor yeni doğan iken öyle heaplayın. 280 taneli olur ama.bence bir paket 70 li falan ın bez yaramaz pişik yaparsa elinizde kalır 🙋🏻♀️
Enesalim bugun 100 lu iki paket molfix yenidogan aldim 90 liraya carfursada indirim var suan bebek bezleeinde
Sibelgokhan kbtmz canım çok fazla, ben de 250 li almıştım 3 paketim fazla kaldı, hemen büyüdü ve bez dar gelmeye başladı. Şimdi marketten bittikçe alıyrm