glbyz1998_ Fatmanaz1erva2 evet omuz ağrısı oldu 1 2 gün ben hemen lahmacunlar köfteler yedim doğum dam sonra bana katı yeme diyen olmadı 4üncü günün sonunda yapabildim büyük abdestimi ama