33+2 haftaligim doktorun söylediğine göre 1 hafta önden gidiyor ama .Son 3 gündür karnımın altı çok ağrıyor özel bölgem zonkluyor cikicak gibi tuvalete otururken çok zorlaniyorum karnimdaki ağrıdan yapamıyorum resmen birde üstüne isal olmuşum. Hareket ederken çok zorlaniyorum ağrıdığı zaman elimle baskı yapıyorum ne olabilir acaba ?