Merhaba sevgili hamişler. 32. Haftamıza girdik. Son bir haftadır malum havalar çok sıcak. Ben de çok sık terliyorum. Hiç bu kadar terlediğimi bilmem. Gebelikten işte 🤷🏻♀️ Çok afedersiniz derler ya donuma kadar terliyorum 🙈 işin kötü tarafı bir de koku eklendin. Benim koltukaltım bile terlediğim zaman kokmazdı. Şimdi hem çok terliyorum hem de terim ekşimiş süt gibi kokuyor 🤢 hatta bebek kusmuğu diyebiliriz yani süt kusmuğu 🤦🏻♀️ Eşim benimle dalga geçiyor annen beni erkenden sana hazırlıyor oğlum kusmuklarına hazırlıyor diye. Her gün duş alıyorum ama fayda etmiyor. Var mı benim gibi böyle bi sorun yaşayan hamileliğinde ? Normal mi ? Geçer mi ? Geçerse nasıl geçer ?