mira_elifada Ozge2014 canim adet kanamasi gibi cokmu bnmde öyleydi ama bn düşük yaptım ins seninki tutunur sana bebisin bu arad bnmki sanki adet olmuş gibiydim öle bı kanamydi
Ozge2014 Sibella08 evet , progestan iğnesi vuruyorlar , ayrıyetten hap ile de destekliyorum ama 4-5 gün arayla kanamam geliyor . Doktor yapacak birşeyimiz yok bekleyeceğiz dedi , iğne ve hap ile durdurmaya çalışacağız dedi . Kalp atışı var . Korkuyorum 😔
Sibella08 Ozge2014 Allahın izniyle durur inşallah ilaçlar kanamayı kesiyor çünkü benimde ilk gebeligimde çok kanama oldu ara ara progestan kullanıyordum şimdi 15 aylik oğlum bol bol uzan dinlen
Sibella08 Ozge2014 sağol canım Allah razı olsun bende çok korkmuştum inan bacaklarımdan kan aktığını biliyorum ama sağlıkla kucağıma aldım Allah sanada sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dikkat et kendine
Ozge2014 mira_elifada yok 2 kere oldu 1 hafta arayla başka olmadı , ilk başta normal kan renginde geldi baya elime bulaştı sonrasında hemen koyuya döndü ikisinde de öyle oldu 😣
mira_elifada Ozge2014 korkma canim düşük önleyici kullan bnmki coook asiriydi adet kanaması gibiydi hatta daha fazla diyebilirm
Momsibella Benim de 5.4 de oldu :/ iğne ve progestan verdi pazartesi kontrole gideceğim dua edin kızlar ama kime sorsam bende de oldu diyor