Rwyayagmur Hanımlar 34 haftalık bebeğim 2800 cıktı doktorum ekmek seker meyveyi yasakladı cokmu fazla acaba zaten bır hafta onden gıdyor du 2 hafta onden gıdıyor dedı.
Marysa Rwyayagmur biraz fazlaymış canım benimki de 2 hafta önde ama daha 32 yiz.. Pazartesi gidicem acaba hala önde mi ve böyle yasaklayacak mı bilmiyorum 🤷♀️
Papatyam2017 Rwyayagmur Benimde 35+5 de 3200 cıktı 2 hafta önden gidiyor dedi ama hiç yeme içme demedi hoş zaten az yiyorum iştah hiç yok
Merdgn Rwyayagmur Biz de o civarlardayız canım diyet yapıyorum ben de 3 hafta önde ölçümleri de.. Erken gelme riski var dedi bana da ama bekliyoruz bakalım yatıyoruz 🙄
Medihammm4220- Rwyayagmur şeker ve karbonhidrat bebeği şişirip şişmanlatıyor ondan kesin demiştir protein ağırlıklı beslen in bence
Marysa Sedaamm Pazartesi gdicem.. 29. Haftada 31 gibiydi 1700 gr.. pazartesi 32 de gidicem değişmediyse 34 gibi olması gerekiyor tahminimde 2300 olur gibi Pazartesi öğrenicem inşallah
Dilan-acr Biz 31 iz 2 buçuk kiloyuz 😬 3 hafta önden gidiyoruz ama yasaklama vs olmadı bizde bol bol tüketiyoruz herşeyi
Deletedmom262 Rwyayagmur benimki tam 36+6da 2770 gramdi. Olmasi gereken kilo araliginda dedi doktor. Sizinki tombis olacak sanırım
Rwyayagmur Deletedmom262 evet canım tombiş galıba bizimki saglık sorunu olmasında kılo zamnla alınır ama cok fzla kiloda zararlı son haftalarda dikkat etmeye calısacagım rabbım nasıp ederse.