Deletedmom316 ya anliyorum seni. Bir yildir evliyim ama hamilelik yaşamadım. Ve kendimi çok kaptirmamaya çalışıyorum. Bundan bi kaç ay önce tüm belirtileri yaşamışdım ve psikolojik olarak 7gün adetim gecikti. Çok üzüldüm ondan sonra atdim kafamdan . Derslerime odaklandım. Çünki rahmim de küçüktü. Onum için 3 ay ilaç falan aldım büyüdü biraz normal ölçüye ulaşdı. Yumurta da kendisi büyümediyi için ilaçla büyütde doktor.çatlama iynesi vuruldu. 2 3 gündür midem bulanıyo sabahları ve de çoook yorgun hissediyorum kendimi. Akşamlarl erken uyuyorum falan. Bide adet ağrısına benzer ama ondan birZ daha az ağrım var. Başka da bişey yok. Akinti ara sira bende de oluyo. 2 gün var adetime ve iynenin 14. Gününe . Cumartesi yapcam test. Olmazsa 3 ay beklemeliyim yine . Ama üzmüyorum kendimi. Eşim dün söylüyo kendini kaptirma die. İstiyorum evet ama benim için he hayirli ne hayirli deyil Allah biliyo. O yüzden sen de üzülme olacağı varsa hayırlısıyla olacak😍çok oldu yazı)))