Busrauzer Merhaba kızlar 6+1 iki kesen var çift yumurta haftaya kalp atışlarını duycaz ama ben olağan üstü şekilde mide bulantisi ve kusma yaşıyorum sürekli midem bulantı içinde . Sizin ne gibi sıkıntılarınız var benim ilk hamilelegim beni neler bekliyor acaba bilgi verirseniz sevinirim 😊
Ensar1234 Busrauzernormaldir cnm ikiz gebelerde hem çok fazla bulantı oluyor hem beşinci haftadan itibaren başlıyor yani daha erken başlıyor daha önce tek çocuk doğurup şu an ikizlere hamile olan biri olarak konuşuyorum ☺️
pamuk32 Busrauzer bizde 32 haftaligiz bol bol dinlenme, güzel beslenme, ve vitaminlerinizi almayı ihmal etmeyin.. riskli bı süreç evet bende ilkim tek ti smdi ikiz olunca anladimm… 5. Aydan sonra cok zorlaniyorsunuz. Bol bol dinlenme gerek 5. Aydan sonra :)
Zeynep_zey Busrauzer tek yumurta ikizlerine hamileyim 34+4deyim kısmetse kızlarım 20 temmuzda gelicekler zorlu Bi süreçti ama değer tavsiyem 30 haftadan sonra yatın bol bol
Busrauzer Ya Rabbim bağışlasın evlatlarımızı analı babalı büyütelim inşallah hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza alalım bebislerimizi 😍😍 Kaç haftalıksıniz? Tek yumurta ikizimi? Ikizde düşük riski çok fazla olurmuş korkuyorum birşey olmasından aklıma getirmemeye çalışıyorum intertene ikizle ılgili hiç bakmıyorum çünkü çok olumsuz internet 😔
Ensar1234 Busrauzer ben 29haftalık hamileyim cnm 30.haftanın içindeyim artık sona geliyorum yavaş yavaş evet tek çocuğa göre biraz daha meşakkatli ama dikkat edersen bişey olmaz allahın izniyle ben öbür çocuklarımda hiç bir düşük tehlikesi falan yaşamadım ama ikizlerde 7haftalıkken bile aşırı kasık ağrım oluyodu kısa mesafe yürümede bile hemen lekelenme oluyodu ikizler bi tık riskli oluyo bol bol dinlenmem lazım bu haftada bile sürekli uzanıp dinleniyorum ayakta çok durduğum zaman ağrılarım oluyor ☺️İnşallah kazasız belasız yavrularını kucağına alır🙏
-Minnaklarin-annesi- Bende çift yumurta ikizlerine hamileyim canım 6. Haftamda başlamıştı bulantı kusma 20.haftamda hafiflemişti o kadar şiddettliydi ki kusmalarım hergün acilde serum yedim diyebilirim en son gittiğimde vucüdüm şoka girmek üzereydi o derece kötü yaşadım inşallah senin hafif geçer 🥰🤲🏻
Busrauzer -Minnaklarin-annesi- ya gecmis olsun simdi iyisinizdir insallah. Şuan kaçınci haftanızdasınız benim nereye kadar bilmiyorum özellikle evde mutfağa girdim zaman içim dışıma çıkıyor . Kuscagimi bilsemde yiyorum ama mahvediyor beni
Busrauzer Ensar1234 çalışan bir bayanım işyerimde duyulmasını istemiyorum ama herkes bulantılarımdan anladılar oyalayamiyorum artık arkadaşlarimi akşamları yürüyüş yapmak bulantima çok iyi geliyor eşimle hergun yürüyoruz yavaş yürüyorum inşallah bise olmaz
-Minnaklarin-annesi- Busrauzer şuan eskiye göre şükür daha iyiyim ama ara ara bulantı oluyor yine 26+5 günlük olduk şükür 🥰🤲🏻 yürüyüşlerine en fazla 15 dklık olsun dedi doktor bana canım 13. Haftamda biraz fazla yürüyüp yorulmuşumtum kanamam başladı 1 hafta sürmüştü
Ensar1234 Busrauzer doğrudur cnm bende artık yatak döşek yatıyodum kafamı bile kaldıramıyordu ama doktorum prilam dr diye bi ilaç vermişti akşam yatmadan önce iki tane içiyodum gün boyu ayakta tutuyodu tam kesmiyodu ama hafifletiyodu tam beş aya kadar kullandım sende kullanırsan belki bi nebze rahatlatır cnm🥰
Busrauzer pamuk32 son haftalara yaklasmissiniz rabbim saglicakla kucaginiza alsin sezeryan mi olucak?
Busrauzer Ensar1234 Allahımin vergisi napalim katlanıyoruz artık ama anne olmak gerçekten kolay değilmiş. Bir arkadaşımda bana sabahları ac karna 2 tane kuru fasulye yut demisti o biraz hafifletti ama arkadaşım tek bebeğe hamileydi onda geçirmiş tamamen bulantiyi dene istersen haptan daha iyidir diye düşünüyorum çok yoksa bulanti. Haftaya randevum var soylucem doktoruma vercegi ilaç ne olur bilmiyorum ama onuda denicem
Ensar1234 Busrauzer cnm açık söylemek gerekirse cinsiyet meselesinde çok karmaşığım bi kaç doktor ve peritenologda dahi hepsi aynı şeyi söylüyor biri kesin kız diğeri tam göremiyoruz oda kız gibi diyolar ama kesin bişey demiyolar oyüzden net bişey bilmiyorum doktorlar bile artık doğunca görürüz diyolar 😂
-Minnaklarin-annesi- Busrauzer kısa mesafeli yürüyebilirsin zaten 25den sonra sanki biraz zorluyor gibi iki adım atınca nefes nefese kalıyorum 😓
pamuk32 Busrauzer evet 4 den sonra az az çıkmaya basladi sonra birden büyüdü… Devasaa oluyor 😅 evet sezeryan oluyor genelde nadir normal doğum yapan… Ben ilk çocuğum sezeryan oldugu icin mecburen sezeryan olcak zaten
Zeynep_zey Busrauzer evt sezeryan çoğunlukla ama normal de doğan ikizler var ama düşük yani bizde gün sayıyoruz bizde sezeryan biri makat geliyor çünkü
Busrauzer Zeynep_zey Rabbim hayırlısıyla sağlıklı kuvezsiz doğum nasip etsin inşallah 👼👼❤ zaten ikizler 30 haftalıkken doğum iznine çıkarılıyormus sanırım bilmiyorum çalışan anne misiniz