Merhabalar kızlar 1 düşük 1 kürtajım var. Doktorum rahim filmi çektir dedi çektirdim. Baktı ve bence Histeroskopi gerekebilir ama bu alanda uzman doktora gözük dedi. Bende bu alanda uzman bu operasyonları yapan doktora gittim teste baktı ve alt muayene yaptı ben bu ameliyatı yapmayı severim ama sana gerek yok dedi. Sizce hangi doktora güvenmeliyim ? Çevremdekilere 3. bir doktora gitmek istiyorum dedim herkes kafanı karıştırma gerek duysa neden yapmasın diyorlar sizce?