Tgbab Kızlar ikili tarama testi yaptırdım da pap a 510 yazıyor e nabızda bu ne anlama geliyor bilen varsa yardımcı olabilirmi 🙏
Meriwa Tgbab canm 2 linin sonucunu e nabızdan öğrenemezsin doktoruna gidince sana grafik çizimli bi kağıt veriyor ona göre değerlendiriliyor bilgin olsun
Babyy1S Tgbab kayınvalidene söyle doktora göstersin sonucu kendiniz sonuçtan pek anlamazsınz doktorun görmesi gerekli
Tgbab Meriwa yaa ben memlekette yaptırmıstım şimdi yaşadığım şehre geldim kayınvalidem gidip alıcak resmini göndericek bana da sabredemedim 😌
Tgbab Babyy1S burdaki doktoruma göstermeyi düşünüyorum olmazsada burda tekrar yaptırırım artık. Teşekkürler 🥰