Tugbaal canım bende cefaks antibiyotik kullandım progestani 6. Haftadan beri kullanıyorum. İlki erken doğum oldu bebek yasamadi 20+5 ti. Bu ikinci gebeliğim 17+3 um. 15+3 te serklaj oldum, tekrar kontrole gittim iki hafta sonra enfleksiyon başlangıcı var dedi şimdi augmentin antibiyotik verdi birde gynoflor vajinal fitil. flora düzenleyici diye geçiyor, erken doğum engelleme özelliği de var enfeksiyona iyi gelir, antibiyotik mantar yaparsa onu da engeller dedi doktorum fitil için. Progestani sürekli kullaniyorum zaten. Onun dışında gyno Ferro sanol ve magnezyum kullanıyorum vitamin olarak.