Beyza9197 Kan uyuşmazlıgı cıktı 4 haftalık gebeyim doktor 26 haftada igne olunuyor dedi korkulacak birseymi bebege bi zarar verirmi
a_gzde Beyza9197 benim ilk gebeliğim iğne falan yaptırmadı doktorum. Doğumdan sonra bebeğin kanına bakılıp öyle 72 saat içerisinde yapılacak.
brcaky 28.haftada yapıldı bana iğne, aksine özellikle sonraki bebeğe faydası var korkmayın her uyuşmazlık olana yapılıyor😊
Krzmmmr Bana da 28.haftada yapıldı bebeğede sana da zararı olan birşey değil canım hatta yapılmak zorunda olan birşey kalçadan yapılan bir iğne sadece enjeksiyon biraz acıyo o kadar
Gelincikkk a_gzde Benimde aynen öyle oldu suan ikinci gebeliğim eşimle kan uyuşmazlığı var ilk gebeligimde doğumdan 72 saat içinde iğne yaptılar hamileyken gerek duymadı doktor oğlum babasının kanı aldığı için iğne oldum benim kanımı alsaydı olmucaktım
a_gzde Gelincikkk evet canım özellikle sordum doktoruma. Şu an daha bebeğin kanı bile belli değil. Doğumdan sonra bakıcaz dedi. 30. Haftanın içindeyim yaptırmadım ben iğne. Doktordan doktora değişiyor sanırım. Kimi ilk gebelikte de yapıyor kimi doğumdan sonra yapıyor.
Gelincikkk a_gzde aynen canım benim doktorumda test yaptırdı degerlerin güzel dedi ve yaptırmadı gebelikte doğumdan sonra gelip yaptılar