Fatma112 Rabbi yesir vela tuasir rabbi temmim bil hayr.. kızlar bugün doğumum var riskli bir doğum..sizden benim için ve tüm gebeler için bu duayı okumanızı istiyorum..inşallah sağ Salim çıkarız🤲🏻
Henza Fatma112 sıkıntı olmuyor merak etmeyın cok kolay bı amelıyat oluyor bendede akreata vardı sorunsuz cıktım hayırlısıyla kucahına al ınsallah 🌸
Henza Fatma112 olmaz olmaz merak etme benımkı senınkınden daha kotuydu bak cok sukur sende ıcını ferah tut :)
Fatma112 Fatmanaz1erva2 çok şükür canım kanamam hiç olmadı,plasentada kolay ayrıldı ama bebişin biraz solunum sıkıntısı varmış o kuvöZde sen naptın nasıl geçti
Fatmanaz1erva2 Fatma112 oh cok sukur cnm masallah bende biraz kanma oldu agrilarim var dikis yerleri filan agriyor toparlanmaya çalışıyoruz sen nasilsin toparlandin mi
Fatmanaz1erva2 Fatma112 birde clexan basladilar mi cnm seninde kan sulandiricu pihti kalmasin diyeymis
Fatma112 Fatmanaz1erva2 benimde oturup kalkarken ağrıyor bugün düne göre daha iyi ama daha vakti var toparlanmaya
Fatma112 Fatmanaz1erva2 hayırlısı olsun canım inşallah geçici şeyler zaten Allah sağlık sıhhat nasip etsin bize de bebeklerimize de