İki günde bir kan değeriniz çıkanın iki katı olması gerek yani bekleyebiliyorsanız haftaya pazartesi yaptırın hem kan değeriniz 2000 lere gelmiş olur doktora muayene olup keseye görebilirsiniz doktorum benden bi kere kan aldı 106 falandı tekrar yaptırmana gerek yok tebrik ederim dedi 1 hafta sonra gel dedi kan testi yaptırdı yine sonuç 2300 falandı kese gözükür şimdi gel bakalım dedi ve kese gözüktü ama biz anneler tabi dayanamıyoruz bir an önce öğrenmek istiyoruz ister bi hafta bekle istersen her iki günde bi kan ver