Ebru-123 Hanimlar günaydın .25 haftalik oldum .ve gobek deliğim.dışarı cıkti.ve agri acı oluyor. Boyle bi durum yasayan varmi.ne yapmaliyim
Wonderanne Ebru-123 benimki tam cikmadi ama baya yüzeye geldi sonra durdu şimdilik oluyor bunlar ama acı ağrı var diyorsun doktorunla konuş bence bir
buseyusuf27 Ebru-123 eger dısarı cıktıysa göbek deliğin ozaman fıtık olabılır doktorunla mutlaka görüş derim