Habibe02 doktor bana sabah aç karnına içmeni öneririm çünkü kana emilimi daha iyi oluyor fakat içemiyorsan yemek yedikten 1 saat sonra da içebilirsin dedi ben bi şekilde dayanıp ac karnına içmeye çalışıyorum, ve eczane bana günde iki kez kullanmam gerektiğini yazmış sabah akşam 1 er tane