Huri54 Hamile değilmişim kan sonucum 0.14 çıktı üzülmüyorum bana burdaki bir annenin Umut etmenin ne kadar büyük olduğunu hatırlatması bir gün dünyamı değiştirecek biliyorum 🤲
iremgun Huri54 tabiki umudunuzu kaybetmeyeceksiniz sadece rabbim doğru zamanı bekliyor ben inanıyorum🙏❤
yagmur91 Huri54 canım hiç üzülme umarım o değer sağlıklı bir bebek için bir gün artar. İki kez gebe oldum. Değerlerim güzeldi sonu düşük oldu. Hamile olmayı değil sağlıkla hamile olup sağlıklı doğurmayı umut et. 🙏🙏
vuslatim34 Huri54 üzülme canım.Rabbim bizi bu şekilde imtihan ediyor.Az kaldı bizde bir gün o güzel haberi alacagız 🌿
Huri54 yagmur91 bende bi kez düşük bi kez dış gebelik yaşadım hala adet olmadım stres yaptığımdan gecikiyor artık daha sakin olucam teşekkür ederim desteğiniz için 🧡
Huri54 vuslatim34 rabbimin vardır bi bildiği artık üzülmeyip sabretmeyi düşünüyorum çünkü ben anne olabiliyorum Allah’a şükür ki elbet zamanı var olacak 🤲 inşallah senin de güzel bir haberini alırız yakında