Evet kuzular gece 12 de bel agrısıyla giren sancım şuan kanamayla devam ediyor beklemeyi tercih ettim idare etmeye çalışıyorum gözlerim kapanıyor ama sancı öyle zor ki yatırmıyor yürütmüyor kanama da önce 3 4 damla şeklindeydi şuan da biraz daha geldim ufak ufak sıcak bi duş alıp hastaneye doğru yol alacağız herşeyin hayırlısı olsun bol bol dualarınızı bekliyorum 🥰🤰🏻