G_A45 ben ilkinde değil 30, daha bebeği hissetmiyorken (13.haftadan itibaren) sürekli kasılma yaşadım. Ve düzenli kasılmazlardı her biri. 10 dakikada bir şaşmadan, 5 dakikada bir gibi. 33. Haftamda hastanede yattım ilaç kullandım. Taburcu olduğumda 50lerde sancı vardı hala. Neden olduğunu bilemedik ama haftam ilerledikçe arttı bide. 2 dakikada bir kasılma yaşadığımı biliyorum doğuruyorum sanmıştım:) Ama yine 37 civarı 1 cm açıklığım, 39+0da 2 cm açıklığım vardı. Mecburi sezaryen oldum sonrasında.