dilaracicek_134 Hayırlı geceler arkadaşlar oğlumla Allahın izniyle 29+2den gidiyoruz ve bu gece bitmek bilmeyen bi sırt ağrım oldu sabah olmak üzre ve hala dönüp dolanıyorum ne yaptıysam geçmedi sizler sırt ağrınızla nasıl başediyorsunuz ?
Busenindenizi dilaracicek_134 bende 31+4 deyim , çok fena sırt ve kasıkağrım var uyutmuyor yürütmüyor geçmiyor
Bsrlmnemr dilaracicek_134 29+2 olduk bizde ve saat 3 buçuk ben daha hiç uyumadım. Sırtım ayrı ağrıyor belim ayrı ağrıyor kalçam öyle birde kasıklarıma ağrı vuruyor hem koruyorum şu an hemde çok ağrım var bu haftalarda bu ağrılar normal mi acaba sizde de olduğuna göre
Melekoglu dilaracicek_134 en güzeli ılık düş ben girmeden yatamıyorum yoksa uyutmuyo beni denemelisin
dilaracicek_134 Busenindenizi rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun.. gündüz yine bi şekilde zaman akıyor da gece el etek çekilince insan tek başına çok fazla duygusallığı da kapılıylr 🙈
dilaracicek_134 Bsrlmnemr ağrıların aralıklarla olmasının normal olduğunu biliyorum içte organlar sıkışmaya başladı e ağırlık öne doğru sarkıyor ve bel sırt ağrısı olması çok normal sürekli bi ağrı varsa ve siddeti rahatsız edici durumdaysa doktorunuza bi danısın derim ama
dilaracicek_134 Bsrlmnemr doktorunuza danısın derim kasık ağrısı falan diyorsunuz çünkü ilerde daha da zorlamasın ssizi
dilaracicek_134 Zng evet bende öyleyim zaman zaman kaburgalarımı ikiye ayırasım geliyor sanki alttan bişey bastırıyormuş gibi oluyor ama bunların hepsi çok normalmiş sadece ne yapacağımızı bilmemiz gerekiyor o zamanlarda 🤭
Emelakkaravus Benimde özellikle akşam yemeginden sonra sırtım çok agriyodu 37 haftamdayim doktor geçen hafta hafif kasilmalarim çıktığı için magnezyum verdi galiba o sırt agrimada iyi geldi şuan agrimiyor
dilaracicek_134 Emelakkaravus doktorla kontak kuruyor olabilmek en güzeli bu süreçte çok güzel yönlendiriyorlar