Hamileligim boyunca hep şöyle dua ettim Allah im doğumda gözlerimi açıp kapayana kdr doğurmuş olayım hiç anlamayayım diye aynen öyle oldu Rabbime şükür ❤ şimdi geçelim doğum hikayeme 🙈 18nisan çarşamba günü 11 gibi wc ye gittiğimde nisanimin geldiğini gördüm ve hemen doktorumu aradım gel dedi. Eşimi bekledim dus aldım annemler geldi derken biz hastaneye 3 gbi vardık ve 3cm olmuş açıklık düzensiz de sancilar çıktı nst de. Doktorum yatış veriyorum hemen geceye kdr kendi sancin gelirse sabaha doğurursun gelmezse sancin sabah suni sancıyla başlarız doğuma dedi. Bütün gece hareket yaptım yürüdüm ettim ama kendi sancim hep düzensiz ve az geliyodu yetersizdi. Sabah 8.30gbi suni şancı başladı. Ve 11e doğru artık sancılar çok siklasmisti. Sürekli kontrol halindeydim. En son muayene ettiklerinde 8cm dedi eve ve doğumhaneue indirdiler beni. Ama doktorum muayene ettiğinde senin doğumuna dha çok var bebeğin başı yukarda saat 14.00e kdr anca doğurursun biraz dha sabir dedi ve gitti. Bende sürekli ıkınıyorum derken bi ıkınma hissi geldi ebe beni hemen çatala aldı ve hemen doktorumu aradı doktorum ve hemşireler o kdr güzel motive ettiler ki beni çok güzel ıkınıyorsun hadyi az kaldı diye. Ve doktorum aşağıya indikten 5dk snra paşamı kucağıma aldım gerçekten gözümü açıp kapayınca kdr zamanda dogdu çok şükür. Kordonunu kesmeden hemen kucağıma verdiler yavrumu herseyi unuttum o an ne ağrı ne sizi. Çok uzattım biliyorum ama güzel doğum hikayelerini de okuyun istedim. Rabbim herkese kolay doğum nasib etsin inşallah. 😍