Kardelen92 Kasiklarimda iğne batması oluyor arada sırtım uyuşuk zaten bide aşağıya çok baskı oluyor bide sancım oluyor sanki ama dk tutmadım şimdi tutucam
Beyza26 Kardelen92 ay banada onlar oluyor ama sıklıkla değil ara ara ve 2 gün önce nişanım geldi dün doktora gittim fakat daha bişey yok bekliyoruz 39+3 olduk