Shen 24+4 oldum. Her defasında birçok şeyi bitti diyorum alışveriş sonrası ama eksik bitmiyor annemin deyişi ile bundan sonra da bitmeyeceğe benziyor 😊 odasını sipariş verdik gelmesini bekliyoruz. Kıyafet kalemi tamamlandı. Banyo ve bakım da aynı şekilde bitti. Nevresim, battaniye gibi tekstil kısmı, benek arabası oto koltuğu aldık. Sanırım büyük parçalardanAnne yanı beşiği ve ana kucağı kaldı. Göğüs pompası vb şeyleri eşim eczacı olduğu için eğer ihtiyaç olursa temin edeceğiz.