Kocak35 ben yaşadım 8 haftalıktım doktorum fiziktedavi uzmanına yönlendirdi o da u şeklinde bir yastık almamı söyledi bende altım yumuşak oturum sağlıyor ağrı azalıyor tabi doktor söyle bir şey demişti el ayak uyuşmam olmadığı sürece problemler yok hamilelikten dolayı ağrı yapıyor 🤗 sende u şeklinde bir oturma yastığı al çok rahat edersin 🤗