Sirinanne Ozge-Akcakaya inşallah canım bana da Corona testi yaptılar önlem amacli negatif çıktı. 4 aydır evde izoleyim içim rahattı ama yine de yapılması güzel bir işlem inşallah senin de negatif gelir. Kan vermek istesen kabul etmezler mi acaba? Bende bir dönem yurt dışındaydim gerçekten Türkiye’nin sağlık sistemi Avrupa’da asla yok.
Ozge-Akcakaya Sirinanne bendede negatif cıktı bugün aradılar cok sükür, zaten bugün daha iyiym ya cok sükür. Dün cok kötüydüm fena grip olmuşsum heralde birde hamileyken ilac alamadıgımız icin cok kötü oluyor ya. Aynen öyle cok haklısın vallah
DilanDag Ozge-Akcakaya bende o haftalarda Bahar alerjisi olmuştum sadece istiharat ettim başka birşey gelmiyor elden bir haftada ancak geçmişti çok geçmiş olsun